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委託会社の物流障害により、ネスカフェ ドルチェ グスト ネオ公式サイトにおいて、以下の事象が発生しております。
*新規受注の停止
*出荷・配送の遅延
現在、再開の予定は未定となっております。
お客様にはご迷惑をおかけいたしますが、ご理解のほどよろしくお願い申し上げます。

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What do I miss out on by not connecting to WI-FI?

A coffee shop experience isn't the same without Wi-Fi - and the same goes for NEO. Connect your NEO machine to your Wi-Fi network to maximise the future of coffee shop at home and its additional perks:

  • Receive loyalty experience benefits automatically by joining PREMIO.
  • Personalise your coffee to your taste and preference, adjusting volume & temperature. Save your preferences for the next cup.
  • Reorder your favourite coffees in moments.
  • Get alerts and support when your machine needs maintenance.

You don’t want to miss out on these amazing features, right?

So, follow these steps to (re)connect your NEO with your Wi-Fi network.

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