Loading...

「重要なお知らせ」

委託会社の物流障害により、ネスカフェ ドルチェ グスト ネオ公式サイトにおいて、以下の事象が発生しております。
*新規受注の停止
*出荷・配送の遅延
現在、再開の予定は未定となっております。
お客様にはご迷惑をおかけいたしますが、ご理解のほどよろしくお願い申し上げます。

読み込み中

What does a steady red LED light mean?

 

 

First things first, turn off and unplug your machine. Wait for 10 seconds, plug it back in and turn it on.


Is the start button on your NEO machine still displaying a steady red light? It’s likely that your machine has a technical issue.  

Please contact the NESCAFÉ® Dolce Gusto® hotline on 0800 707 6066, mention that the start button on your NEO machine has turned red, and our team will do their best to solve the issue. 

関連するヘルプ記事

解決策が見つかりませんか?

よくあるご質問

お問い合わせ

Talk to an agent

よくあるご質問

お問い合わせ

Talk to an agent

Contact by email

お電話でのお問い合わせはこちら

ネスカフェ ドルチェ グスト ネオ
サポートデスク 0120-681-687