Loading...

「重要なお知らせ」

委託会社の物流障害により、ネスカフェ ドルチェ グスト ネオ公式サイトにおいて、以下の事象が発生しております。
*新規受注の停止
*出荷・配送の遅延
現在、再開の予定は未定となっております。
お客様にはご迷惑をおかけいたしますが、ご理解のほどよろしくお願い申し上げます。

読み込み中

What does the white LED light mean?

The best way to welcome friends and family into your home is with NEO coffee shop-style drinks. If, after brewing delicious drinks, the start button on your NEO machine rapidly flashes white, follow these steps:


If necessary, wait until the machine automatically ejects the pod. Empty the pod bin and place it back into the machine.

If the start button still flashes white, check the pod inlet. If there's a blocked pod inside, use a blunt tool to remove it.

Important: Don’t unplug the machine. 

Note: if you empty the pod bin while the machine is turned off, the quantity can vary compared to the alert.

If the issue persists, please contact the NESCAFÉ® Dolce Gusto® hotline on 0800 707 6066, mention that your machine has error “n2-warning-2", and our team will do their best to solve the issue.

 

関連するヘルプ記事

解決策が見つかりませんか?

よくあるご質問

お問い合わせ

Talk to an agent

よくあるご質問

お問い合わせ

Talk to an agent

Contact by email

お電話でのお問い合わせはこちら

ネスカフェ ドルチェ グスト ネオ
サポートデスク 0120-681-687